THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 15 February 2012

Selamat Datang!





Entah kenapa tiba-tiba rasa nak berblogging semula. Bukannya sebelum ini tak pernah blogging, tapi selalu mati di tengah jalan je. Memang banyak yang aku tak tahu pasal blogging, tapi, I think I'll put it as simple as possible. Because, I'm not a famous or top-rated blogger to begin with. So, be myself is better, kan?

Anyways, nama aku Hasif Rayyan, dikenali sebagai Yuuji Takashi di dunia internet. Nama sebenar / panggilan di dunia realiti dirahsiakan atas sebab ianya tidak perlu.

Aku suka tengok anime, baca manga dan playing video games in my free time.

Selain bergelar sebagai seorang pelajar kolej, aku pun merupakan seorang part-timer net-novelist. Aku sekarang tengah berusaha untuk tamatkan dua projek novel iaitu:

- Siri Trilogi ~Imaginari~
- Digimon United Revolution

Kalau nak baca, bolehlah pegi kat link-link yang aku dah sediakan kat tepi post aku ni ye.

Dalam blog ni, aku akan guna Manglish, English, Malay and few Japanese words.

Okeh, that's it. Bye-bye!

0 comments: