THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 1 May 2012

Manuskrip 'Imaginari I' ditolak.

Assalamualaikum, lama dah aku tak menulis kat blog ni. Sorry-sorry-sorry-sorry~ *apa kejadah pulak nyanyi lagu SuJu nih?*


Ye, aku ada berita kurang best nak dikongsi. Okeh, here goes.

Manuskrip novel 'Imaginari I' aku ditolak!


Alah... biasalah tu, kan????? .... Ok, aku akan cakap jujur dengan korang.. Reaksi aku adalah...


SEDIH!!! T^T

T__T

TAT

Allah S.W.T. je yang tahu betapa sedihnya aku, walhal aku tak berendam air mata sekalipun. Tapi, menangis pun tak guna *kadang2 je berguna*. Jadi, aku dah buat keputusan untuk perbaiki kelemahan novel 'Imaginari I'. Dah banyak pandangan orang aku mintak, dan kebanyakannya mengiyakan fakta yang mengatakan bahawa novel aku masih terlalu banyak kekurangan *eik? datang dari mana pulak Bahasa Melayu Tulen nih?*

Jadi, aku x leh berputus asa! Aku pasti Allah S.W.T. akan tolong aku. Aku rasa dia sendiri pun nak cakap kat aku suruh diperbaiki lagi! Lagipun, mana ada penulis novel yang boleh debut dalam sekali cuba saja, unless, kalau dia benar-benar berbakat / bernasib baik!

So, tak nak sedih-sedih dah! Aku kena berusaha lagi! YUP! Meh berusaha! Ganbatte!


Korang! Doakan aku supaya aku sentiasa berusaha supaya aku boleh tengok novel aku tersusun kat rak kedai buku suatu hari nanti ek! OKEH~ Bye!






0 comments: